Porin perusturvan ajanvarauksen vika korjattiin

Ilona Koskimäki

Porin perusturvan keskitetty ajanvaraus on jälleen saatu toimimaan.

Ajanvarauksessa huomattiin maanantai-iltapäivällä häiriö, jonka takia osa puheluista ei onnistunut, kun ääni katosi jonnekin matkalle.

Puhelut ohjataan nyt ajanvaraukseen varareitityksen kautta. Häiriö vaikutti sekä terveyspalveluiden että suun terveydenhuollon keskitettyihin ajanvarauksiin.


Kommentit (1)

  • Nimetön

    Mitä terveydenhuoltoa se on, että ajanvaraus on toimimatta vuorokauden ja sitten alkaa taas ”toimia” keskitetysti. Keskitetty ajanvaraus on suuri puhallus. Ennen ajanvarauksien vastaanottajia oli kymmeniä, nyt yksi, jonka puhelimet on aina varattu. Nyt kaikki asioimaan aikovat porilaiset istuvat pitkiä aikoja puhelimessä tai valmiudessa vastaamaan takaisinsoittoon silloin, kun terveyskeskus sattuu suomaan siihen tilaisuuden. Esimerkiksi lähihoitajia on valtavasti työttöminä. Miksi heitä ei palkata ajanvaraukseen? Toki turhaahan se on silloin, jos annettavia aikojakaan ei ole. Yksityisellä puolella sama tyyli, jonotusta pelkästään ilmoittautumaan puoli tuntia ja silti ”toimistomaksua” 18 euroa. Mitähän, jos asioita alettaisiin tehdä asiakaslähtöisesti eikä pelkästään säästöjen saamista varten tai voittojen keräämiseksi.

Kirjoita kommentti

Perustele, kirjoita selkeästi, älä vähättele ihmisiä, ÄLÄ HUUDA. Pysy aiheessa ja muista käytöstavat. Kommentit luetaan ja tarvittaessa muokataan ennen julkaisua.

Meillä on nollatoleranssi alatyyliselle ilmaisulle, henkilöön käyvälle arvostelulle ja vihamielisyydelle. Emme julkaise kommentteja, joiden ainoa sisältö on negatiivinen mielipide vailla perusteluja. Jätämme julkaisematta myös ne kommentit, joissa ei lainkaan piitata oikeinkirjoituksesta kuten isoista alkukirjaimista tai välilyönneistä.

Kiitos etukäteen rakentavasta kommentistasi!

Lue myös