Pori
Karhuhallin kassa- ja kahviopalveluiden kilpailutus on käynnissä, ja tarjousten jättämisaika päättyy 11. huhtikuuta.
Nyt kilpailutettavana on 2. lokakuuta käynnistyvä kolmivuotinen sopimuskausi, joka päättyy toukokuussa 2026. Sopimuskauteen sisältyy lisäksi kaksivuotinen optiokausi, jonka käyttämisestä sovitaan palvelua vastaavan toimijan kanssa erikseen. Tarjoukset jätetään tarjousjärjestelmän kautta. Muulla tavalla toimitettuja tarjouksia ei huomioida.
”Lipunmyynti- ja kahviopalveluista vastaava taho on keskeinen osa liikuntalaitosten asiakkaiden palvelukokemusta. Kassahenkilöstö toimii kaupungin edustajana liikuntalaitoksissa ja vastaa asiakaspalvelun ohella laitoksen sujuvasta arjesta. Toivottavasti tarjouspyyntö tavoittaa potentiaalisia palveluntarjoajia ja herättää runsaasti kiinnostusta”, toteaa liikunta- ja nuorisoyksikön päällikkö Petteri Lahti kaupungin tiedotteessa.
Porin kaupunki on Reilun kaupan kaupunki ja sitoutunut Pori 2030 -strategiassaan edistämään muun muassa hankintojen eettisyyttä. Tarjouspyyntöön onkin sisällytetty tällä kertaa myös Reilun kaupan tuotteiden huomioiminen kahvion tuotteiden myyntivalikoimassa.