Asiakas kertoo myöhästyneensä kaksi minuuttia Hesburgerin sovelluksen ilmoittamasta noutoajasta – tilaus jäi saamatta

Kysyimme yritykseltä, millaisin säännöin tilausten noutamisessa toimitaan.

Kysyimme ravintolalta, kuinka minuutilleen tarkkaa ennakkotilauksen noutaminen on.

9.1. 20:14

Pori

Satakunnan Kansan lukijaa jäi harmittamaan porilaisessa Hesburger-ravintolassa tammikuun alkupäivinä sattunut tilanne. Hän oli tehnyt tilauksen yrityksen sovelluksen kautta, mutta myöhästyi kertomansa mukaan kaksi minuuttia sovelluksen ilmoittamasta kymmenen minuutin noutoajasta.

Miten aikaraja toimii, Hesburgerin viestintäpäällikkö Petteri Pohjonen?

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion uusimmat

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut