Porin veden työlaskuja ei ole pystytty lähettämään viime aikoina – Tämä on syynä jopa 3 kuukauden viiveeseen

Porin Veden johtaja Ismo Lindfors kertoo, että heidän laskutusjärjestelmässään ei sinänsä ole vikaa.

Kuvituskuva arkistosta.

3.8. 17:23

Pori

Lukija otti yhteyttä Satakunnan Kansan toimitukseen ja kertoi Porin Veden laskutusjärjestelmän olleen kolme kuukautta alhaalla. Viestissään hän myös ihmetteli, miten tämä on mahdollista.

Porin Veden johtaja Ismo Lindfors kertoo, että heidän laskutuksensa on vesilaskujen osalta toiminut koko ajan normaalisti. Työlaskuissa Lindfros sen sijaan myöntää olleen viivettä. Syy piilee hänen mukaansa kaupungin taloustoimistona toimivan Sarastia Oy:n uudistamassa talousjärjestelmässä, jonka vuoksi esimerkiksi kaikki tiliöinnit on jouduttu tekemään uudelleen.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion uusimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut