Oikaisu

23.4. 9:54

Satakunnan Kansan painetussa lauantain lehdessä 23.4. julkaistiin uutiskokonaisuus BASF:n Harjavallan tehtaan ympäristöluvan kumoamisesta. Toimituksen virheen takia sivuilla A4-5 julkaistiin myös toimittajan analyysi Vaasan hallinto-oikeuden välipäätöksestä marraskuulta 2020.

Muut kokonaisuuden kolme uutista olivat ajankohtaisia.

”Arkistojuttua hyödynnettiin päivän uutisen taustoituksessa, mutta sen ei pitänyt päätyä printtilehteen”, pahoittelee Satakunnan Kansan vastaava päätoimittaja Tomi Lähdeniemi.

Korjattu oikaisuun välitilinpäätös välipäätökseksi.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion uusimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut