Ikäihmiselle myydyn kanavapaketin irtisanominen osoittautui hankalaksi: ”Takanamme ollut vanhempi rouva sanoi meille, että heikompi olisi jo tyytynyt tilanteeseensa” - Satakunta - Satakunnan Kansa

Ikäihmiselle myydyn kanavapaketin irtisanominen osoittautui hankalaksi: ”Takanamme ollut vanhempi rouva sanoi meille, että heikompi olisi jo tyytynyt tilanteeseensa”

Mitä tehdä, kun asiakkaalle myydään tälle tarpeeton palvelu, ja kaupan peruminen on vaikeaa? Kuluttajaneuvonta kehottaa ottamaan yhteyttä myyjään.

Pirjo Puputin mukaan hänen isälleen myyty kanavapaketti oli vaikea irtisanoa. Tapaus saatiin kuitenkin selvitettyä. – Isä haluaa kiittää liikettä saamistaan neuvoista, hän kertoo. Käytävän mainos ei liity tapaukseen.­

23.10.2019 10:09 | Päivitetty 23.10.2019 11:30

Pori

Ilman ärheäksi tunnustautuvaa tytärtä saattaisi kohta 80-vuotiaan hyllyssä edelleen pölyttyä hyödyttömäksi osoittautunut kanavapaketti.

– Myyjän mukaan heidän tehtävänsä on osoittaa, mitä asiakas tarvitsee, kertoo Pirjo Puputti kuuluneen vastaus, kun hän oli kysynyt, miksi isälle oli myyty tarpeeton tuote.

Osion uusimmat

Luitko jo nämä?