”Se on mielestäni osoitus siitä, että te teette jotakin oikein” - Yrittäjien Aika - Satakunnan Kansa
MainosYrittäjien aika

”Se on mielestäni osoitus siitä, että te teette jotakin oikein”

Hyvä asiakaspalvelu on sitä, kun asiakas saa sitä, mitä tilaa. Kiitettävän asiakaspalvelun tunnistaa siitä, että palveluntarjoaja on ylittänyt odotukset.

Porin P Paintingin yrittäjä Samuli Bollstedt ja Adven Oy:n käyttöpäällikkö Miikka Nurmi keskustelivat asiakaslähtöisyydestä energiantuotannon historiaa huokuvassa generaattorisalissa.


12.10. 14:46

Hyvä palvelu vaatii asennetta ja ammattitaitoa. Ja toisinaan astumista oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Auttamaan asiakasta ongelmassa, johon vielä toistaiseksi ei ole ollut patenttiratkaisua. Samuli ja Miikka kertovat, millaista palvelua he haluavat tarjota ja ottaa vastaan.

Katso video:

Aika on kaikille sama

Miten me käytämme aikaa, on tietoinen tai tiedostamaton valinta. Vain roolit vaihtuvat. Jonakin hetkenä olet yrittäjä tai asiakaspalvelija, toisena asiakas tai potilas. Ikävästi puhumiseen kuluu sama aika kuin rakentavaan palautteeseen. Puolessatoista minuutissa ehtii vaihtamaan autonrenkaan, ottamaan verinäytteen ja paistamaan pihvistä toisenkin puolen. Myös kertomaan tarinan. Ja kiittämään.

#yrittäjienaika #asiakaspalvelunaika

Yhteistyössä:

  • Porin P Painting

  • Porin Puuvilla & Generaattorisali

  • Satakunnan Yrittäjät

  • Satakunnan Kansa

  • Sanoma

Katso lisää:

”Yrittäjien Aika – Ja pojalle sinä myit etkä minulle”

Lue myös: