Huonoksi on mennyt lääkäriaseman palvelu

15.2. 9:40

On mennyt huonoon suuntaan Pohjois-Porin lääkäriaseman toiminta. Monta kertaa joutuu Omaolon kautta ottamaan yhteyttä, että saa puhelinajan lääkärille. Ensin ei soiteta, sitten kysyt uutta jonotusaikaa. Ja sitten jos et kerkeä vastaamaan kello 17:n jälkeen soitettuun puheluun, ei enää toista kertaa soitella.

Sama toistui uudelleen ja taas Omaoloon pyynnön jättäneenä. Kun vihdoin viimein saa ajan ja saapuu vastaanotolle, sanotaan sen olleen eilen. Minullahan on todiste, että näin ei ole, minulle ilmoitettiin siis väärä aika.

Korjaako lääkäri Omakantaan virheensä, kun en saapunut vääränä päivänä, vaan väitetään, että en saapunut ollenkaan. Lasku lähtenyt silti, vaikka virhe on selkeästi heidän.

Ei voi kun ihmetellä että mihin ollaan tultu. Jos on ennen ollut vaikeaa, niin nyt se on mahdotonta.

Välimäki Riina

Pori

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut