Kärsitkö matematiikkapelosta? – Käsillä tekeminen voi edistää matematiikan oppimista ja tehdä siitä helpommin lähestyttävän

Käsillä tekeminen voi edistää matematiikan oppimista, jos ratkaistava asia saadaan konkretisoitua sitä kautta.

17.2.2019 8:11 | Päivitetty 17.2.2019 12:45

Seuraa matematiikkavaroitus: "Olin koulussa huono matikassa, enkä ymmärrä siitä mitään."

Pelkoreaktiot ovat tuttuja matemaatikko Kirsi Peltoselle, joka on ollut jo pitkään rakentamassa Aalto-yliopistoon matematiikkaa ja taideaineita yhdistävää kokonaisuutta. Sen yksi haara on opettajille suunnattu Lumatikka-täydennyskoulutus, joka aloitettiin viime vuonna.

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan
Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion uusimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut