Kaupallinen yhteistyö

Satakunnan Kansasta Porin Asuntomessujen paikallinen mediakumppani – Visit Pori -sovellus palvelee porilaisia ja matkailijoita

Satakunnan Kansa, Osuuskunta Suomen Asuntomessut, Asuntomessut Porissa 2018 ja Visit Pori ovat solmineet sopimuksen Porin Asuntomessujen markkinointiviestinnän yhteistyöstä. Yhteistyöhön kuuluvat muiden muassa räätälöity mobiilisovellus, sisältömarkkinointi ja mainonta sekä painetut erikoislehdet.

Tomi Glad
Satakunnan Kansasta Porin Asuntomessujen paikallinen mediakumppani – Visit Pori -sovellus palvelee porilaisia ja matkailijoita

Yhteistyökumppanit Hanna Jalonen, Tiina Lehtonen ja Anna Kyhä-Mantere toivovat Porin ja koko maakunnan saavan superkesästä kaiken mahdollisen ilon ja hyödyn.

Tanja Hovi

–      Asuntomessut tuovat Poriin valtavasti kävijöitä ja aluetaloudelliset vaikutukset ovat mittavat. On tärkeää, että paitsi porilaiset asukkaat ja matkailijat, myös porilaiset yritykset ja organisaatiot saavat superkesästä täyden hyödyn, kertoo tiedottaja Tiina Lehtonen Asuntomessut Porissa 2018 -toimistosta.

Suomen Asuntomessujen tavoitteena on auttaa synnyttämään ja vaalimaan asuinympäristöjä, joissa ihmiset voivat hyvin. Organisaatio edustaa kaikessa toiminnassa aina asukkaan näkökulmaa.

–      Toivomme, että keskustelua asumisen hyvinvoinnista käydään avoimesti ennen, jälkeen ja messujen aikana. Satakunnan Kansa on puolueeton ympäristö tällaiselle vuorovaikutukselle, kertoo Osuuskunta Suomen Asuntomessujen viestintäpäällikkö Leena Honkajuuri.

Sarri Kukkonen
Viestintäpäällikkö Leena Honkajuuri ja markkinointiviestinnän koordinaattori Michal Melamed työskentelevät Pasilan konttorilla ajatukset aina vahvasti  kesässä.

Viestintäpäällikkö Leena Honkajuuri ja markkinointiviestinnän koordinaattori Michal Melamed työskentelevät Pasilan konttorilla ajatukset aina vahvasti kesässä.

Tulevan kesän odotettuja tapahtumia ovat Asuntomessujen lisäksi muiden muassa SuomiAreena, Pori Jazzit ja Porispere. Huhtikuussa julkaistava Visit Pori -sovellus räätälöidään Alma Regionsin tuotekehitystiimin kanssa palvelemaan asukkaita, messukävijöitä ja matkailijoita tapahtumiin liittyvässä tiedonjanossa.  Sovellus jää elämään vastaavissa tarpeissa kesän jälkeenkin.

–      Sovelluksen avulla superkesän tapahtumat ja palvelut kulkevat vaivatta mukana taskussa. Tavoitteena on antaa konkreettisia tärppejä siitä, mitä kannattaisi nähdä, miten viihtyä, missä yöpyä ja mitä syödä juuri tänään. Sovellukseen kaavaillaan myös messujen näytteilleasettajien ja paikallisten yrityksien tarjouksia, kertoo Visit Porin toimitusjohtaja Anna Kyhä-Mantere.

Satakunnan Kansalla on vahva intressi tukea alueensa hyvinvointia ja kehittymistä. Päivittäisen uutisoinnin lisäksi Satakunnan Kansa tuottaa kesäksi kolme erikoislehteä: Kesä&Menot-lehden, virallisen Asuntomessut-lehden ja Superheinäkuu-lehden.

–      Olemme osa Alma Mediaa, jonka mediaverkoston avulla yritykset ja kuluttajat tavoittavat toisensa tutkitusti hyvin kaikkialla Suomessa. Asumiseen ja matkailualaan sopivia tuotteitamme ovat maakunta- ja paikallismedioiden lisäksi esimerkiksi Iltalehden asumisen teema, Rantapallo.fi ja Etuovi.com, muistuttaa myyntijohtaja Hanna Jalonen Satakunnan Kansasta.

 

Ilmoittaudu aamiaistilaisuuteen

Yhteistyökumppanit järjestävät satakuntalaisille yrityksille ja organisaatioille Superkesä2018-aamiaistilaisuuden perjantaina 9.3. klo 8.30–10. Ilmoittaudu tilaisuuteen tästä linkistä >>

 

Lisätietoa

Tiina Lehtonen, tiedottaja, tiina.j.lehtonen@pori.fi, 044 701 1021

Leena Honkajuuri, viestintäpäällikkö, leena.honkajuuri@asuntomessut.fi, 040 195 5943

Anna Kyhä-Mantere, toimitusjohtaja, anna.kyha-mantere@visitpori.fi, 044 701 8496

Hanna Jalonen, myyntijohtaja, hanna.jalonen@almamedia.fi, 050 438 1015

Vuoden 2018 Asuntomessut järjestetään Porissa 6.7.-5.8.2018.


Kaupallinen yhteistyö

Lue myös

Sammio