Ladataan
Pääaiheet 100 tuoreinta Satakunta Urheilu Näköislehti Testit ja visat Lukemisto Porilaine Kulttuuri

Suomi-Areenan visuaalinen ilme uudistui komeasti New Yorkin Times Squarella

Suomi-Areenan uudistettu visuaalinen ilme on julkaistu yhdellä maailman näyttävimmistä mainostauluista, New Yorkin Times Squarella. Uusi ilme on suunniteltu asiasta lähetyn tiedotteen mukaan kuvastamaan erityisesti Suomi-Areenan arvoja, joista päätettiin yhdessä Suomi-Areenan järjestäjätahojen kanssa viime syksynä. Arvot ovat: avoimuus, moniääninen keskustelu, tasa-arvo, rohkeus ja rentous. Suomi-Areenan vastaava tuottaja, Mediahubin sisältöliiketoimintajohtaja Mari Haavisto kertoo tiedotteessa, että ilmeeseen haluttiin tuoda muun muassa kesän värejä. – Halusimme tuoda Suomi-Areenan visuaalisen ilmeen uudelle vuosikymmenelle. Tuttujen punaisen ja valkoisen värin ohelle on tuotu uusia värejä, jotka on poimittu suoraan Suomen kesästä. Värejä ovat mm. mustikan violetti, taivaansinen ja auringonlaskun oranssi, Haavisto kertoo. – Ja pitihän julkistus tehdä niin isosti kuin mahdollista, Haavisto nauraa. Uutta ilmettä on saanut myös puhekupla-logo, jossa fontti muuttui aavistuksen verran, ja puhekuplan väkänen vaihtoi paikkaa. – Suomi-Areenahan tunnetaan puhekuplastaan, joten halusimme säilyttää sen vain pienin muutoksin, Haavisto sanoo. Suomi-Areena järjestetään 15.–19.7.2019 Porissa.