Ladataan
Pääaiheet 100 tuoreinta Eurovaalikone Satakunta Tähtijutut Urheilu Näköislehti Lukemisto Porilaine Kulttuuri

Pohjolan Energia: Käymme nöyrästi läpi toimintaamme kohdistuvan kritiikin

Satakunnan Kansa uutisoi 27. tammikuuta Kilpailu- ja kuluttajavirastoon (KKV) saapuneista kotimyyntiyritysten toimintatapoihin liittyvistä yhteydenotoista. Pohjolan Energia Oy on mainittu jutussa yhtenä viranomaisen tilastoista esiin nousseista yhtiöistä. Yksikään vastuullisesti toimiva yritys ei luonnollisestikaan halua olla esillä tämänkaltaisissa yhteyksissä ja siksi Pohjolan Energia on ollut asiaa tarkemmin selvittääkseen yhteydessä viranomaiseen. Yhtiö tavoittelee tässäkin mielessä rakentavassa yhteishengessä toimintatapojensa jatkuvaa kehittämistä. Pohjolan Energia myy alansa markkinajohtajana laadukkaita ja kestäviä aurinkoenergiajärjestelmiä pientaloasujille, tähän mennessä asennuksia on tehty yli 6 000, asiakaskäyntejä tehdään vuosittain noin 20 000. Jokainen kotikäynti sovitaan etukäteen, jolloin kuluttajalla on mahdollisuus ennakolta tutustua aiheeseen ja varautua käyntiin. Koulutamme myyntihenkilöstöämme huomioimaan kunkin asiakkaan erityistarpeet ja varmistamaan myös sen, että hankintapäätöksen tekemiseksi on kaikki tarvittavat tiedot. Tässäkin asiassa olemme toimineet yhteistyössä KKV:n kanssa varmistaen, että sopimuksemme kestävät kriittisenkin tarkastelun. Käymme nöyrästi läpi toimintaamme kohdistuvan kritiikin ja olemme sitoutuneet jatkuvasti parantamaan päivittäisiä toimintatapojamme. Samalla teemme päivittäin töitä puhtaan energian käytettävyyden parantamiseksi.