Ladataan
Pääaiheet 100 tuoreinta Satakunta Koronavirus Ajanviete Tähtijutut Näköislehti Kulttuuri Porilaine Urheilu Live

Kaupallinen yhteistyö: K-Citymarket Puuvilla - Jalavan perhe tilasi viikonlopun ruokaostokset kokeillen Cittarin kotiinkuljetusta – Arvaatko muuten, mitkä ovat ostoslistojen kärkituotteet Porissa?

Jalavan perheeseen kuuluvat kohta kolmekymppiset Essi ja Jesse sekä lapset Ellen , 4, ja Elsa , 1. Viime viikot ovat olleet muutosten aikaa. – Jesse perusti kotiin etätoimiston ja lapset jäivät kotiin. Itse olen terveydenhoitaja-kätilönä Puuvillan äitiysneuvolassa ja jatkan töitä siellä, Essi kertoo. Perhe antaa kiitokset K-Citymarket Puuvillan ruokapalvelulle. Pandemian aiheuttamassa poikkeustilanteessa sen arvo moninkertaistuu. – Olemme käyttäneet aiemmin keräilypalvelua. Valitsimme tuotteet verkossa, kauppa keräsi ne valmiiksi ja hain töistä lähteissäni ostokset noutopisteestä. Työpäivän jälkeen ei aina innosta ensimmäiseksi lähteä lasten kanssa ruokaostoksille. Etenkin näin epidemia-aikoina pyrimme välttämään kontakteja, kuten kaupassa pörräämistä, Essi kertoo. Heräteostot jäävät vähiin Nyt perhe testasi kotiinkuljetuspalvelun. – Cittarin tuotevalikoimasta löysimme kaikki tarvitsemamme tuotteet kätevästi, myös vessapaperin, Essi naurahtaa. Essi ja Jesse tekivät ostokset edellisenä iltana kotisohvalla. Valinnat olivat järkeviä, ja heräteostot jäivät vähiin. – Sovellus on helppokäyttöinen ja valikoima todella laaja. Sovelluksessa kysytään, saako tuotteen korvata eli valita vaikka Jaffojen sijaan Bruno-appelsiineja. Tämä on mielestäni oikein hyvää palvelua. Ensikokemus kotiinkuljetuksesta oli kiitettävä. – Ostokset tulivat ovelle ajallaan ja kaikki vihersmoothieita myöten olivat oikein. Erikoistoiveetkin toteutuvat Tilauslistassa on myös tilaa erikoistoivomuksille. – Toiveenani oli kukkakimppu, jonka valinnan jätin keräilijän itsensä päätettäväksi. Valkoiset tulppaanit olivat häneltä nappivalinta, Essi kehuu. Jalavat aikovat vastaisuudessa tehdä ostoslistan koko viikoksi. Heistä on kätevää, että tilausta voi täydentää aina toimitusta edeltävään päivään asti. Jalavat suhtautuvat elämään koronan keskellä luottavaisina. – Totta kai meillä on kaikkien muiden tapaan huoli läheisistämme ja tulevaisuudesta. Lasten harrastukset ovat peruuntuneet ja Ellenin odotetut Frozen-synttäritkin jouduttiin siirtämään. Mutta toisaalta saamme viettää tavallista enemmän aikaa perheen kesken, pelaamme, askartelemme, luemme ja ulkoilemme. Tilasin juuri multaa ja rairuohoja, joten pian päästään seuraamaan kasvun ihmettä. 30 000 askelta asiakaspalvelua Tictacit, luumut, gluteeniton leipä, kissan herkkutikut…verkkokauppavastaava Reko Eriksson osaa K-Citymarket Puuvillan tuotteiden sijainnit vaikka unissaan. Ostosten keräilyssä apuna on toki sovellus, joka järjestää keräilylistan niin, että harha-askeleita tulee mahdollisimman vähän. – Askeleita tulee 25 – 30 000 päivittäin, Reko naurahtaa ja kiitää jo lujaa kohti hedelmätiskiä. Asiakkaat voivat jättää tilauslistaan omia toivomuksia, esimerkiksi ohjeet banaanin kypsyysasteesta. Kotiinkuljetuksena saa myös tuotteita, joita ei listalla ole. – Kissan lelu tai uusin Reijo Mäen dekkari, kaikki onnistuu. Useimmiten ostoslistalta löytyvät tutut tuotteet: banaanit, maito, tuore kurkku ja ruisleipä. Puikoissa paikallinen PakuPori Keräilijän korvaamattomana apuna on tietotekniikka. Viivakoodi kuittaa, että ostoskoriin menee taatusti oikea tuote. Piippari ei liioin anna kuitata ostoskierrosta, jos joku asiakkaan valinnoista puuttuu. Rekon kierros 5 500 neliön suuruisessa liikkeessä alkaa olla lopuillaan. Aivan viimeiseksi napataan mukaan pakasteet. Viileässä lajitteluhuoneessa ostokset pakataan tarkasti odottamaan kuljetusta. Cittari tekee hyvää kuljetusyhteistyötä paikallisen pienyrittäjän, PakuPorin kanssa. Ostokset voi joko tilata kotiinkuljetuksena tai noutaa itse sovittuna aikana Puuvillan pysäköintialueen noutopisteestä. Tutustu K-Citymarket Puuvillan verkkokaupan valikoimaan ja tee ostokset. Sovi nouto tai kotiinkuljetus. Helppoa.