Kaupallinen yhteistyö

Johan on markkinat Puuvillassa

Uutuutena oma verkkokauppa

Johan on markkinat Puuvillassa

Kauppakeskus Puuvilla avaa Johan on markkinat -teemaviikolla verkkokaupan. Tarjoukset ovat tuntuvia, ja plussana on vielä ilmainen kuljetus kotiovelle asti!

Puuvillan verkkokauppa on auki 19. päivään asti.

– Mukaan on lähtenyt kymmenen kokeilunhaluista kauppiasta, jotka ovat valinneet verkkoon laadukkaita, tunnettuja ja arvokkaita tuotteitaan, kertoo kauppakeskusjohtaja Tea Siivola.

Kampanjan ajaksi nettiin räätälöity, Puuvillan oma ja yksilöllinen verkkokauppa on avoinna vain rajoitetun ajan. Kauppiaat ovat valinneet tuotteet, ja niitä on vain muutama per liike.

 

”Mukaan on lähtenyt kymmenen kokeilunhaluista kauppiasta.”

 

– Nopeus onkin valttia, vahvistaa palvelukoordinaattori Jonna Ojala  Alma Mediasta.

Tuotevalikoimaa ei lisätä kesken verkkokampanjan, vaan on myynnissä on yksittäisiä alennustuotteita. Mukana on eri alojen kauppiaita elintarvikemyymälästä laukkukauppaan, kultasepänliikkeestä tekstiilimyymälöihin.

Puuvillan verkkokauppatuotteisiin sisältyy lisäetu. Nettikaupan tekevät asiakkaat saavat tuotteen kotiin kuljetettuna ja vieläpä maksutta.

– Kuljetusalue on Pori ja Ulvila. Alma Manun autonkuljettajat toimittavat tuotteen kotiovelle asti. Asiakas voi noutaa ostamansa tuotteen myös Puuvillan Infolasta, Ojala jatkaa.

Verkkokauppa aukeaa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Sinne pääsee kätevästi Puuvillan oman verkkosivuston bannerista.

– Kaupanteko helppokäyttöisellä verkkosivustolla on mutkatonta. Esimakua saat tällä sivulla olevien pikaohjeiden avulla, Ojala vinkkaa. Puuvilla on Siivolan kertoman mukaan innolla mukana verkkokauppakokeilussa.

– Teemakohtaisia verkkokauppoja ei ole vielä juurikaan kokeiltu Suomessa. Onkin mielenkiintoista nähdä, miten tällainen yhden tapahtuman osana oleva verkkokauppa otetaan vastaan. Toivomme tietysti, että uusi palvelu-avaus kiinnostaa niin kauppiaita kuin asiakkaitakin ja saamme palvelulle jatkoa vastaisuudessa, Siivola jatkaa.

Johan on markkinat on laajentunut entisestään. Nyt markkinahumu kestää torstaista sunnuntaihin 16.–19. maaliskuuta. Markkinat juontaa tuttuun tapaan Kaisa Löfgren. Hän myös muistuttaa markkinaväkeä tasatuntitarjouksista. Mukaan on otettu vipinää ja vauhtia tuomaan myös asiakkaiden lempilapsi, markkinalotto.

Puuvillasta on tullut lapsiperheiden suosikki. Ohjelmaa on markkinoillakin kaikenikäisille. Lasten mieleen on taatusti lauantain kohokohta, ilmapallonpudotus.

– Nyt verkkoja on peräti kaksi ja pallot leviävät entistä laajemmalle, paljastaa Tea Siivola.


Kaupallinen yhteistyö

Lue myös